Mankhöjd

Eftersom att han ändå väger 11.5 kg så tänker jag, men jag mäter honom lite oxå, och han landade på mellan 40-43 cm, lite svårt o mäta en valp som bara vill nosa på måttband o dyligt. Men jag vet inte, kommer han bli en bjässe, eller växer han bara snabbt? Ingen aning, det återstår att se ;)

Lovade ju lite mer bilder där han INTE ligger o sover ;)



Japp, Hur som helst, så ska vi börja motionera mer tillsammans jag och lipton, min plan är att börja springa med honom så träning med att inte nosa o stanna o så för varje grej måste ju ske snart, men men, Han heter väl inte godizz gris för ingenting? ;)


Kommentarer
Postat av: Laila, axa å Disney

HejHej!

ja visst är det:) kollar in syskonen med jämna mellanrum.. även er men glömska jag har inte skrivit något inlägg tidigare^^

han ser jätte fin ut din lilla goding:)

klart du får länka till oss! är det ok om ja länkar er med?

//Laila o lurvarna

2009-09-01 @ 19:27:14
URL: http://www.nogg.se/firstaxelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0