Lite bilder -uppdat

Hejsan! har varit lite stiltje här några dagar, men lipton växer o gror, och jag är fortfarande så himla faschinerad över hur duktig han är på att gå i koppel och sen vi fick honom har han bara kissat inne två gånger, aldrig bajsat inne. Så himla duktig kille. Dock en sak som han börjat med, stå och skälla på mig mest, men ganska mycket alla i familjen. Tror det kan vara pga tråk, känner tyvär inte så många här med hund så han träffar inte många hundar om dagarna heller, förutom när vi är på bruks. Men det kommer nog ordna sig innom en snar framtid.

 

Aktiverings bollen är jätte bra tycker lipton ;)

 

Playmates =)

 

Lurvet

 


Kommentarer
Postat av: Jessica och Yizza

Hej på er!



Det är så kul att läsa i bloggen och hålla koll på allt ni gör - man saknar ju "sina" bebisar.

Här är det ganska lugnt även om vi var nere i Vårgårda på briardspecialen i helgen - då fick jag pussa på Dizzco, Tuffs och Dizzy (det gillade båda jag och Yizza :-))



Ta hand om er!

Jessica och mamma Yizza

2009-09-07 @ 16:52:46
URL: http://www.yesnix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0