Läänge sedan.

Hejsan! nu har vi inte uppdaterat på ett bra tag såg jag. Men det har varit ganska fullt upp med allt.
Hur som helst så växer lipton som en riktig björn och blir mer o mer unghund än valp kan man känna.

Bilder har det vart dåligt med, skulle fota igår tänkte jag, men då visade det sig att min kära kamera hade slut på batteri, som vanligt. Så jag ska ladda det och ta kort. För nu är han stor den där lille bjässen.

för övrigt var vi ju på Valpkursen i söndags, fick öva sitt och lek och belönings sätt. Vilket lipton inte var så jätte sugen på. Han ville ju busa med alla andra hundarna! Men som tur är så kan han ju redan Ordet sitt. Faktiskt. Provade hemma och gjorde inga rörelser eller så, utan sa bara "Sitt!" och jajjemän. Han satte sig ner. Det svåra är ju ligg, då måste man visa lite mer med rörelser, men vi försöker på. Och jag har märkt att han gillar att spåra jätte mycket. Så det är väl lite träning man kanske skulle kunna börja med lite granna.

Hur som helst. Nu kommer det nog bli lite stiltje här på bloggen igen eftersom att det är så mycket som pågår. Men vi ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Eventuellt att det kommer lite bilder ikväll.

Ha de bra alla!

Kommentarer
Postat av: Maria och brorsan

Ja de är bra, bilder vill vi se.. Hur ser han ut nu för tiden.. ? :)

2009-09-17 @ 10:32:55
URL: http://www.hot-spots.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0