Nytt läge.

Hejsan! nu har det var dåligt med uppdatering här igen. Sorry!
men i helgen har det varit flytt för hela slanten. Nu bor vi äntligen ute på landet i ett stort hus!
Lipton stortrivs men tycker det är lite läskigt att gå ut när det är mörkt. Den enda ljus källan är ju som sagt huset. Men det är väl en vanesak ;)

Det är hur skönt som helst att kunna gå på prommenad utan att behöva ha honom kopplad. utan att ens behöva ha kopplet med sig. Han är riktigt duktig på inkallning, ( eller ja, han lyssnar faktiskt bäst på visslingar så det är även det vi kör med, för då kommer han som ett spjut)

Men jag har ju som sagt aldrig bott i ett riktigt hus ( eller ja, lanthus). Och man skrämmer ju upp sig själv ganska rejält eftersom att man sett för mycket skräckfilmer ;) Därför är jag lite rädd för spöken. Eller något sådant.
MEN! De säger ju att de som ser spöken är hundar och barn. Så, jag kan vara lugn. Lipton har nog aldrig varit så lugn som han är nu, barnet är även han lugnre än lugnast. Så antingen finns det inga spöken i huset, eller oxå så är dem så himla snälla att det inte är något att oroa sig för =) haha.

Och det är såååå skönt att ha en tomt man kan träna lipton på nu, så behöver man inte åka någonstans för att kunna träna relativs ostört. Det är guld. Helt klart.

Nu kommer jag inte kunna skriva mer på ett tag, för vi har inget internet där ute. (just nu sitter jag på mammas jobb) Men såfort vi är uppkopplade igen så kommer lite bilder och så.

Ha det bra i november mörkret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0