Fuktigt väder :/

Vi gillar inte det här klabbiga skit vädret. Det gör sig ju inte roligt på en briard päls alls. Jag hoppas bara att den riktiga vintern infinner sig snart!!

Hur som helst! Idag prövade jag jogga med lipton runt huset mest. Och jag kan säga så mycket, att jag har en sönder nypt rumpa. Det är favvosen, att nypas i rumpan. Inte hårt bara lite kärleksfullt så där. Men jag måste tillrätta visa honom lite snällt. För det ser ju inte så bra ut sen att han springer och nyps!

Men annars är han jätte duktig när vi springer och håller bra kontakt.
förövrigt har han tappat den där tanden som satt så hårt. äntligen, så slapp vi iaf dra ut den hos veterinären =)

Ha en fortsatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0